Oncelikle allahım herkese anneligi taddirsin isteyen herkese evlat nasip etsin sağlıkla.Ben ankarada şehir hastanesinde doğum yaptım kısa kesicem kadınların doğum. Hikayeleri bitmez sadece hastaneyi merak eden arkadaslara soz verdigim için yazıyorum ben çok memnun kaldım pazartesi sezeryanla doğum yaptım hersey çok güzeldi çok ilgiliydi bütün ekip daha sonrasida tek sıkıntı eskiden sütü gelmeyen annelerin bebeklerine mama verirlerdi şimdi vermiyorlar bebekler sarılık oluyo tedbirinizi alın. 😉 Odalar tek ve çift kişilik tertemiz sıcacık sancı odaları Tek kişilik aklıma bişey gelmiyo merak edilenleri vakit buldukça cevaplarim allaha emanet😍😘🙏