1282js Merhaba arkadaslar cevrem deki herkes karnımın asagıya ındıgını soyuluyor 25 haftalık hamileyım bu konuda bı fikri olan yada yasayan var mı ıyı birsey mı kotu bir durum mu
Kbrbydk 1282js canım önce yukarda şimdi aşağıda ise bir doktora görünmekte fayda var. Rahim ağzı uzunluğunu ölçtürmeni tavsiye ederim.
Sueda29 1282js canm banada aynısını diolardı .şuan 28+1 im doktrm bana insanlar bunu derken hiçbi skntı görmemişti.bende aşağı indiğini düşünmüorm açıkcası hep aynı
Faray 1282js rahim üste yeni çıkmaya başladı alan genişlemedi tamamen o yüzden karnımızın göbek deliği altı daha geniş duruyor 30 da dengelenir. Hepimizin öyle,
1282js Kbrbydk rahim agzı uzunluğu catı muanesıne yapılmıyor mu sizce bı sıkıntı olur mu benim bebegımde erkek erkek cocuklarında boyle mı oluyor ilk hamılelıgım😊
Kbrbydk 1282js yok hayır her zaman yapılabiliyor uzunluk ölçümü. Sürekli aşağıda ise sorun olmaz da sonradan inmesi erken doğum riski olabilir.erkek olmasıyla alakalı değildir