Arkadaşlar ilaçların yanısıra en çok iyi gelen şey BOL su içmek. Düşük tehlikesi olanlar özellikle bol su ve dinlenmek, gebelik de sağlıklıysa çok önemli oluyor. Sağlıklı gebelikte düşük olmuyor düşük tehlikesi ilk üç ay çoğu gebelikte oluyor. Bebekte sıkıntı yok ise devam ediyor