Kızlar bir kaç gündür kasiklarimdaki kemikler agriyor anlam veremedim. Dinleniyorum ayağa kalkınca agriyor, oturuyorum yine kalkıp yürüyünce 1-2 dklik ağrı oluyor geçiyor. Bir sure sonra yeniden oluyor başına gelen var mi? Cuma günü kontrolüm var diye simdi telaşa kapilip gitmek istemedim.