Memedgokhan ben şuan 37+3 günlük hamileyim ağrılarımda artmaya başladı çok agirlastim yarın kontrolüm var sezeryan isteye baglimi oluyor acaba ilk gebeliğim hamilelik sayacı doğuma 19 gün var diyor ama ben iyi hissetmiyorum kendimi bazı sorunlarımda var bir an önce kucağıma almak istiyorum ilk gebeliğim bilgi verir mısınız acaba doktorum 35 haftalıkken doğum kanalına girmiş dedi çatı manen de olmadi