Selimem kendini susuz bırakma canım mutlaka iç. Bende şeker yüklemesi yaptırdım, doktorum gece 12 den sonra bişey yememem ve aç gelmem gerektiğini söyledi sadece. Aç karnına kan verdim sonra şekerli suyu içip 4 saat boyunda saat başlarında kan verdim ve vücudumu çok fazla hırpaladı. Baska kan verenlerde vardı onlarda tedbir için 12-13 saattir su, yemek yememişler ama halleri perişandı. Diyeceğim o ki sen suyunu iç, içerde bebeğe eziyet etme