Kızlar merhaba öncelikle 21 haftalık gebeyim 22 haftalık olduğum da tatile gidicem yani Nisa’nın 2 si gibi doktorum gide bilirsin dedi eşimde gidelim dedi şimdi ya uçaktan dolayı sıkıntı yaşarsak felan diye laf yapmaya başladı sonra yine tamam gidelim dedim ama o kadar konuştu ki ben bile bildiğim doğruları unutur oldum ilk gebeliğim çevremde de hamileyken uçağa binen olmamış bilgi alamadım burada binen veya binecek anneler vardır yardımcı olurmusunuz kafam çok karıştı doğumum yazın Olacak Rabbimin izniyle bende erkenden ağırlaşmadan biraz kafa dağıtmak istiyorum 😊