FeriDee Yeni doktordan çıktık. 6+4 olmusuz. Kalp atışını da izledik. Ama doktor bi ultrason istedi. Devlet hastanesinde yokmuş dışardan yaptıracaksın dedi. Bu nasıl bişey ki
Haticeyildiz FeriDee keske adini sorsaydin adini bilmeden nasil yaptircaksin bende merak ettim ne acaba