Merhaba, bugün 11+1 olduk. Gece 5 gibi çok ağır mide bulantısı ile uyandım 1.5-2 saat uyuyamadım ve istifra ettim sabah kalktığım zaman hafiflemişti. Akşam üzeri 6 gibi falan geçti ben dedim heralde artık mide bulantılarım bitiyor.. Sonra dışarı çıktım akşam basamağı görmemişim takıldım ama düşmedim biraz sarsıldım o zamandan beri kuyruk sokumunda ağrı var gibi belin tam ortasında.. Diyorum acaba o zamandan beri mi var yoksa 6 gibi mide bulantım da kesildi bi aksilik mi oldu.. Çok kararsız kaldım