Roje 3 kere yapılıyor cnm değişmediyse bende ilk doğumda yaşadım 1.'yi anlamiyosun baygın olduğun icin 2. Biraz hissediyosun yarı ayik olduğun icin ama 3. De sanirim hastane ayağa kalkıyor 😥🤦♀️
Pis kan aksın diye ama kemerle sık falan olmadi hatta ozamanlar bana korse bile giyme ameliyat yerine kan gitmez falan demişti doktor
Simdi ise ameliyattan hemen sonra korse giydiriyolar mis bakalim bu hafta doğumum nasil olcak nelerle karşılaşıcam hayırlısı insallah 🤲🤲