Merhaba güzel hamişler;
Biz bu hafta 27. Haftaya girdik çok şükür sizler kaçıncı haftadasınız günlük nasıl besleniyorsunuz hadi paylaşalım.
Ben pek sebze yemeyen bir insanım hamileliğimde de pek yiyemedim olmayınca olmuyor işte mide almıyor 🥺
Bu yüzden de kendimi çok suçlu hissediyorum.
O yüzden diğer herşeye ağırlık veriyorum mesela benim rutinim şöyle sizce yeterli mi?
Çalışan bir anne adayıyım öncelikle sabah kahvaltılarını işyerinde yapıyorum.
3-4 dilim ekmek Reçel ya da çikolata yumurta salatalık ve çeri domatesle başlıyorum güne öğle yemeğinde ne çıkarsa sebze hariç yemeye çalışıyorum haftada mutlaka bi kaç kez ağırlıklı et köfte yiyorum balık haftada bir kez yiyorum pilav makarna genelde işyerinde hep oluyor zaten.
Gün içinde elma portakal Muz ve kivi yemeye çalışıyorum.
Sizler nasıl besleniyorsunuz sebze konusunda bana neler önerirsiniz meselâ.