[silindi] Arkadaşlar 3 gündür afadersiniz lavobaya çıkamıyorum kabızlık var daha öncede oldu 10 haftalığım napmam lazım lütfen yardımcı olurmusunuz🙏
Leylus [silindi] canım 25+3 üm her bu sorunu yaşadığımda 3 tane kuru kayısıyı bir bardak ılık suyun içine atiyorum yarim saat bekletiyorum sonra kayısıları yiyip suyu içiyorum hemen fayda ediyor çok gecmis olsun 🤗
0623-okay [silindi] sabah ac karnına 2 kayısı üstüne 2 bardak su oh mis 1 2 saate rahatsın kendimden biliyorum
[silindi] Svdaa denicem hemen ama bide çok fena kusmalarım var bişryde yiyemşyorum içemiyorum ama denicem istifra etmesem 😔
Ayseer Bende aynı sorun var malesef 5 aylık hamileyim halada devam edıyo afedersiniz kan bıle gelıyo gabızlıktan
Aydanaydn [silindi] ben kabız olduğumda sabahları aç karnına bi kaşık has zeytinyağı içiyorum üzerine su hemen fayda ediyor tavsiye ederim