Dilek1661 Sultankarabay yaptıralı çok oldu açlık 80 tokluk 199 çıktı diyet yaptım ve bebeğim çok şükür maşallah iyi ve güzel gidiyoruz
Ngngng Sultankarabay yeni yaptırmıştım 75 gram. Açlık 79. Birinci saat 116 ikinci saat 87. Doktorum çok iyi dedi
Elif_Annesi24 Sultankarabay açlıkta 82 çıktı 75lik yükleme sonrasında 110 bir saat sonra verdiğim kanda 80 😁
Aslannn Sultankarabay ben yaptırmadım doktorum şeker yüklemesini onaylanıyor sadece normal kanda bakdi
Sultankarabay Benim de yükleme 50 gram . Açlık 96 1 saat sonra 165 çıktı. 100 gramlık yapılması gerektiğini söyledi doktorum. Bebeğe zarar verir mi diye korkuyorum