Canan_3547 Kizlar ben 35+2 hamluim bu gun kontrolum vardi nets sonucum boyle cikti doktor kalbi normal atmyor dedi eve gonderdi beni yarin gel dedi ama benim icim hic rahat degil bu nets sonucu nasil https://imgyukle.com/i/nqVd9G
BlgnRb Canan_3547 sakin olun stres yapmayın anne karnında bebek strese girdiğinde yükselir kalp hızı yarın tekrar bakılır normale döner inşallah geçmiş olsun
Eso54 Canan_3547 bende Salı günü girdim canım benimde yüksek çıkmıştı doktor tekrar istedi ama ben ekrana baktım sürekli öksürdükçe yükseliyordu doktor ondandır dedi öksürüğün fln varsa etkiliyor yani korkma bence tekrar çektir yarın için rahat etsin inşallah önemli birşey yoktur sağlıcakla dünyaya gelir bebişin
Zehranur58 Canan_3547 canım ilk nst kaymış sanırım sonrasında gayet güzel ilerlemiş sol tarafına yat ve kendi kendini sitrese sokma bebek etkilenir çikolata ye
Canan_3547 Bilmyorum kizlar hic rahat degil icim doktrunda normal degil diyip eve yolmasi da anormal Hic oksrmedim ultrasondada hizli cikti zaten 1 saat dinlendikten sonra netsye girdim
Sirkencubin Nst ye girerken aç mıydın? Min 15 s max 2 dk boyunca kalp atım hızı ortalama hızın 15 birim üstüne çıkıp ortalama hıza geri döndüğü en az 2 artış olmalı. Böyle takip etmesi güzel yarın yine bakacaktır.
Gunes_ Canan_3547 gosterdim canim bir iki kasilmasi olmus fakat sadece buna bakarak yorumlamak olmaz kendi ne hissettigide onemli dedi yani korkma bencee
Canan_3547 Sagolun allah razi olsun gece tekrar netse cektik ve düzene girmisti sükur teskurler hepinize cevplariniz icin :)