Eslem1205 ggzemmj haftalar ilerledikçe insan bekliyor tabi ya inşallah yakın zamanda hissettirir bebişin kendisini :)
Eslem1205 ggzemmj haftalar ilerledikçe insan bekliyor tabi ya inşallah yakın zamanda hissettirir bebişin kendisini :)
Hanimm 16'da hissettim ilk. Şimdi 20 haftalığız daha da net hissediyorum. Durmuyır bizim kız 😊 Çok güzel bir his. Rabbim isteyen herkese nasip etsin ♥️
Glsm9191 Ben 22 de hissettim. İş yerimden bir arkadaş 14 haftalık ilk bebeğine hamile şu an hissediyorum diyo hissedemezsin diyorum ama hissediyorum ama ben diyor 😀