Serklaj olup normal dogum ve sezeryan dogum yapanlar dikişleriniz ne zaman alındı.Ben normal dogum istiyorum doktoruma sordm dikişi ne zaman alırız diye dogum anında alırım dedi ama herkes 37.haftada alındı alınır diyor sizce doktorum beni sezeryana mı yönlendircek son vakit hiç tecrübem yok fikirlerinizi yardımlarınızı bekliyorum