Sherylady tugciiiii canım ben adalat kullannıyorum ikiz gebeyim ondan çarpıntım oluyor diye doktor verdi. 29. Haftadan sonra başladık bizde.
tugciiiii Sherylady bende beloc yarım kullanıyorum benimde çok oluyor doktor bebeğe zararı olmaz dedi ama yinede endişeleniyorum
mrvkls 8 haftalık hamileyim Bende de çok çarpıntı oluyor uykudayken özellikte sıçrıyorum birden çok kötü etkiliyor nefes almam güçleşiyor uykusuzluk çok var lütfen yardımcı olurmusunuz normal mi böyle birşey çok zor durumdayım