Bugün detaylı ultrasonda su fazlalığı üst sınırda çıktı. Bildiğim gebelik şekeri ve iri bebek durumunda oluyormuş fakat öğrenmem için 2hafta var daha. Bu durumu yaşayan arkadaşlar ın doktorları hangi testleri yaptı neler söyledi paylaşabilir misiniz biraz korkuyorumda 🥺