Caglacolak Arkadaşlar iyi akşamlar bugün ultrasona gittim, doktor bebeğin kalbinde parlaklık var dedi, beni tam aydınlatmadı , rahatlatmadıda , bütün gün boyunca düşünüp durdum 16/6 haftalığız. bunu yaşayıp neden parlaklık olduğunu bilen varmı aramızda?
threebaby_mom Doktor bizede aynı şeyi söyledi canım ayrıntılı ya girdiğinde kalbinin odacıklarına ve damarlarına bakıyorlar onlarda bir sıkıntı yoksa proplem olmaz bebek oluşurken ki kireç leme gibi birşey çoğu kişide oluyor ve yedinci sekizinci ayda büyük ihtimalle geçiyor dendi bekliyoruz geçmesini 25 haftalığım .