Ebrar18 Sinemustafa2008 canım en son 21+5 de gitmiştim 525 civarıydı . Şimdi 23+5 olduk . Bir hafta önde gidiyo gelişimi deniliyo her muayene de 🌷🤷🏻♀️
Ebrar18 Sinemustafa2008 doktorunuz söylemiştir zaten . Gelişiminin nasıl olduğunu .her bebek aynı olmaz bazı minyon bazı kilolu bebek . O yüzden çokda karşılaştırma yapıp canını sıkma derim . Doktor iyi dediyse gelişimi de iyidir inşallah 🥰
Ebrar18 Sinemustafa2008 muzz çok yedim ben ilk başlarından itibaren . Diğer türlü hep ekmek arası peynir domates . Acıktıkça bu şekilde yedim . Genetiktw olabilir tabi bilmiyom ki ama ben minyonum eşimde uzun boylu olsa da o da minyon