Kızlar merhaba,
20 haftalık gebeyim. Ayrıntılı ultrosona bugün girdim. Ultroson sonucunda kısa amniotik band görüldü yazıyor. Doktorum çok önemli birsey değil dedi ama araştırdığım kadarıyla band bebeğin el ve ayaklarına yapışabilirmiş. Bazı gebelerde de ilerki haftalarda kaybolmuş. Başka bir doktora da randevu aldım özellikle perinatoloji uzmanına göstericem. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu ?