Kızlar merhaba , bundan önce 2 kere düşük yaşadığım şuanda 8 aylık hamileyim bugün doktor bebeğin ters olduğunu boynuna kordon dolandığını iri olduğunu söyledi. Saten psikolojik olarak de sağlıklı bir hamilelik yaşayamadım buda ölecek mi bu bebeğimidi kaybedecekmiydim korkusuyla yaşadım ve yaşıyorum hala bugündi bunları duyunca iyi moralim bozuldu canım sıkıldı . Kordon dolanması çoğu gebelikte oluyor mu yaşayanlan bilgi versin nolur