Asli1453 ya kuzum ben devlet hastanesine gidiyorum dr boyunu sordum diyo ki bilmiyorum e görünmedi mi dedim diyor ki boy ölçümü diye birşey yok ee dedim burada ki bir değeri 7 ile çarpınca sonuç çıkıyormuş adam yaşlı 😂benle dalga geçti diyor ki tabi herkesin uyluk kemiği aynı boyutta sen çarp o zaman 😂😂 inandım bence de yok zaten herkese söylenen de aynı 😂 27 haftalıkken geçti bu görüşme şuan 30 haftalığım o ultrason kağıdını takip edicim gittiğim de bakıcm değişti mi 😅