Selmaercan canım geçmiş olsun ben de 2 kürtaj oldum ikisinde de 3/4 ay ara verdim hem bedenen hem de ruhen kendimi toplamak için ama olması gereken doktorlarımın söylediği 2 reglden snr korunmayı bırakmak çnk rahim evet temiz de olsa toparlanmazsa tekrar düşük tehliken olabilir olmayabilir de şuan son kürtajdan snr 5. Ayım ve 1,5 ay önce korunmayı bıraktım
bu arada neden kaynaklandığıma dair hem tıbbi genetiğe gittim hem de hematolojiye bir sürü tahlil yapıldı sonucunda pıhtılaşmam olduğu çıktı ve kan sulandırıcı başladık hamile kalınca da iğne olacağı.