AyaYlmazYldrm Melisbol simdi soyle muhasebeciniz onYlarsa her ay bile yatabilir ama nornalde soyle oluyo dogumdan oncesive sonrasi seklnde 2 kez aliniyor
Ygmroglcn DilanDag canım doğumdan 90 gün öncesi sigortalı olman lazım 32. Haftada aldığın rapordan sonrada sigortanın aktif devam etmesi gerekiyor rapor bitene kadar işverenin işten çıkarmaması lazım
DilanDag Ygmroglcn 90gun sigortam var ama yerime başkalarını alacakları için malesef çıkışımı yaparlar
Ygmroglcn Bdee07 doğumdan önce 90 gün sigortan olmalı canım ve 32 de raporu aldığında çalışamaz raporunu işverenin seni rapor sonuna kadar iştem çıkarmaması gerekli
Melisbol DilanDag sen calisamaz raporu alirsan raporun varken cikisini yapamazlar canm sistem onay vermez die biliyrm