suuperisii korkmana gerek yok canım beni de köpek kovaladı yüzüstü düşmüştüm göbeğimin üstüne hemen korkudan doktora gitmiştim baktı herhangi bi sorun olmadığını söyledi ve karnımızda bebek sıvının içinde olduğu için bebeği korur demişti ani büyük kaza gibi bi durum olmadığı sürece bi sorun olmayacağını söylemişti