TheQueen2 Arkadaşlar bebeğim bazen inanılmaz hareketli oluyor ama bu birkaç gündür hareketleri baya azaldı sizde de oluyor mu 🙁
Ozge_e TheQueen2 bende 34. Haftaya girdm iki üç gündür hareketleri azaldı zayıf hareketleri var gün içinde ve aksamları daha hareketli gündüzler sessiz. Aynı sekilde titreme de oluyor arada
Derya6121 TheQueen2 benımki normalde cok hareketlı bebek degıldı ama 30 dan sonra çostu nasıl oldu bılmıyorum ama dün hareketlerı var ama eskısı gıbı degıldı ama dün bende öyleydım benımde hıc gücüm yoktu 31+4 her sabah hareket eder dün etmedı mesela aksama dogru düzeldi titreme bendede oldu 1 kere
Sibelgokhan Canım bildiğine göre son 3 ay bebeğin saat başı hareketini hissetmemiz gerekir. Eğer bir satten fazla hareketlerini hissetmiyorsan doktoruna danismani tavsiye ederim.her ihtimale karşı.
Glten Sibelgokhan canım bende 31 haftalığım doktorum bu kontrolümde 3 4 saatte normal ama üzerine çıkarsa gel demişti saat başı değilde
Elif578 Bende 31+4 üm ayaktayken hissetmiyorum ama otururken veya yatarken hissediyorum gayet net 🤷🏻♀️
TheQueen2 Elif578 aynen öyle sabahları dersim var bir haftadır Yoruluyorum diye mi böyle oluyor bilemiyorum ama geçen hafta hareketleri daha sertti şimdi daha yumuşak ve daha yavaş 🤦🏻♀️
Sibelgokhan TheQueen2 Bu haftada sert olması lazım aslindada senin yinede doktoruna danışmanda fayda var
Glten TheQueen2 hareketleri için söyledi 3 4 saat hareket etmiyorsa normal üzerine çıkarsa hemen gel dedi