Selmanur ya benim de normalde 20 gün var ama bizim bebiş 2 hafta önden gidiyor kilosu felan her an herşey olabilir gibime geliyor 😂 aslında senin korkmaman gerek biliyorsun nasıl bişey olduğunu ben bilmiyorum ya işte napacamı felan o tedirgin ediyor insanı