Ilknur_degrrli1 Deletedmom337 evet git bebek aşılarda orda yapiliyor idrar kan tahlil takibi yapıyorlar tetenoz asisi yapıyorlar bence onemli
Zeytininannesi Bana 20.haftada gel dedi bebeğin hareketlerini hissedince tetanoz iğnesi için 24.haftaya kadar ilk asimi olmam lazımmış öyle söyledi
Minikkusum_ Deletedmom337 aynen bende öyleyim yarın kotrol var nasıl 7 de kalkilacak diye düşünüyorum aksatmamak gerekiyor aslında insan uykuyu bi türlü bölemiyor
Zeytininannesi Deletedmom337 Canım sen sağlık ocağına git hem düzenli kan tahlili yapıp kontrol ediyorlar hemde bilgilendiriyorlar asi için aramiyacaz sen hareketlerini hissettikten sonra gel demişti bana
Aleynaerbasss Nuraan_k sağlık ocağına hamile olduğunuzu bildirmeniz gerekiyor zaten oradaki ebeler düzenli olarak aylık kontrollere çağırıyor kilo tansiyon takibi tetanoz aşılarınızı ve ilerde bebeğinizin aşılarını kontrollerini yapacaklar
Deryadgm Deletedmom337 bencede erken ama sağlık ocağında bugüne tarih verdiler benimde kafama takıldı
sumeyy1 bende senin gibi üşeniyodum tahliller için gitmedim ama aşı olmaya gitmiştim tetenoz aşı sı önemli
Deryadgm Sermec yaa gerçekten mi bi sıkıntı olmaz dimi korkuyorum 12 sene sonra tüp bebekle gebe kaldım bişey olur diye çok korkuyorum
Sermec Deryadgm yanı cnm ben 17+2 de oldum bır sıkıntı cıkmadı doktorun da olmanı öneriyorsa ol canım rabbim sag salım kucagına almayı nasıp etsin inşallah 🙏
Buse91 Deryadgm doktorum 20. Haftadan sonra yaptırmamı söyledi bana mutlaka ikinci dozunuda 1 ay sonra. Doktorunuza bi sorun isterseniz
Deryadgm Sermec doktoruma sordum tabi olman gerekiyor dedi ama ne bilim burda olumsuz şeyler okuyorum korkuyorum amiin inşaAllah Rabbim tüm gebelerin sağlıklı bi şekilde kucaklarına almalarını nasip etsin🤲
Glsm9191 Deletedmom337 hahaha uykunu sevsinler senin ☺️ git bence ihmal etme bir günlük bebişin için zorla kendini
Nuraan_k Aleynaerbasss yurtdışından geldiğim için kayıtım yokmuş o yüzden kimse çağırmamış beni🙈 dün öğrendik gittip yaptırmam lazım ☺️