Bebeğine isim düşünen sevgili arkadaşları uyarmak adına böyle bi post açmak istedim. Kimimiz bilinçli ya da bilinçsiz davranabiliyoruz böyle bi konuda belki birilerine vesile olabiliriz diye aşağıya bir link bırakıyorum. Bebeğine Allah’ın isimlerinden koymak isteyen arkadaşların konuyu biraz araştırmasını rica ederim 🙏🏻
https://kurul.diyanet.gov.tr/Cevap-Ara/6/cocuklara-allah-in-isimleri-verilebilir-mi-