hamisbety Hamişler merhaba, Programa göre adet tarihinden bu yana 6+3 olmam gerekiyor ama bugün doktorum 4 haftalık oldugunu ve sadece kesenin oldugunu söyledi geç yumurtlama olmustur dedi tam olarak ne oldugunu bilmiyorum bilgisi olan var mı acaba