Benimde başıma geliyor özellikle yürüyüş yaptıktan sonra 27 haftamdayım kilodum hep ıslak oluyor korkuyorum suyum mu sızıyor diye doktora da gitmeme daha var sormadım. Terliyormuyum yoksa başka bisey mi anlamadım inşallah bilen biri yazar bizi aydınlatır.