ebrucetin anne olmak ne değişik ya kilosu boyu merak et dur 😀 ben ctesi gidicem doktoruma 21+4 oluyo 22.haftada da detaylıya göndericem dedi merak ediyorum şimdi kaç kilo oldu acaba diye ☺️. Ama bi liste görmüştüm bi arkadaşta buraya eklemiş zaten o listeye göre normal görünüyo. Sağlıkla zamanında gelsinler inşAllah 🙏