Kızlar yaklasık 1 haftadır bebeğim aşırı derece kasılıyo karnımın tamamı sertleşiyo ve sğrım oluyo bugün kasıklarımda vajinamın tam üstünde bir sancı var deli olucam anlatılcak gibi bişey degil bir bicak saplaniyo gibi bir bebegim itiyo gibi ama canım çok yanıyo bu erken doğum belirtisi mi yoksa normal mi yarın kontrolumuz var ama korktum biraz o yuzden tecrube eden var mi sormak istedim