Merhabalar benim 19+2 bıgün hala hareket yok! 14. Haftalarda hareketlilik vardı hatta öyle ki yattığımda karnındaki hareket gözle görülüyordu!!! Ama onların hepsi barsak hareketiydi! Bende ilk önce heyecanlandım eşimde gördü çok heyecan yaptı ama sonradan internetten birkaç yerden okudum 16. 20. Haftalar arasında bebeğin hareketleri ancak hissedilirmiş daha öncesinde bebeğin kas ve kemik gücü olmadığından hareketleri rahim duvarını geçemezmiş! bende biran önce hissetmek için sabırsızlanıyorum!!