Reyham_1993 HiraNevruz benım annem kız kardesjme hamıkeyken doguma kadar kardesım hep tersmıs sezaryen olacaktı son dk da kardesım dönmüştü dogum zamanından hıc bellı olmaz canım öyle dusunme
HiraNevruz Reyham_1993 benim annemde öyleymiş bana hamileyken son ana kadar dönmemişim. Genetik midir bilemedim🤷🏻♀️
Reyham_1993 HiraNevruz 5 kardeşiz annem 6 dogum yapmıs 4 muzu evde doğurmuş en kucugumuz sadece oyle olmus nasıp galıba kısıden kısıye degısııyor
Medine_1992 HiraNevruz bende 3 marta aldım canım zorlamaz mı hemde nasıl midemde hep kafası taş gibi artık sancılarım da coğaldı sabreder mi bilmiyorum yavrum
Susamanne HiraNevruz ne alakası var canım bende makat doğmuşum 🙈 hatta şuan 34haftalık gebeyim oğlumda makat geliş