Kızlar 19 haftalık hamileyim. Kızımın hareketlerini bir haftadır falan net hissediyorum ama bazen gobegimin altından bazen sol tarafından hissediyorum. Yani hep farklı yerlerden. Bu durum normal mi. Cuma kontrolüm var doktoruma da sorucam ama size de bir danışmak istedim. Bebek sürekli karnimda yer değiştiriyor olabilir mi. Beni bi aydinlatin lütfen