Nehiriklim Kızlar adetime 4 gün kala test yaptım, bir kaç saat sonra silik belirdi ikinci çizgi, sizce var mı bakar mısınız ? https://hizliresim.com/2PQPjA
Deletedmom137 Nehiriklim sabah ilk idrarınla yap canım beş dk içinde oluşan sonucu dikkat et burda var gözüküyor ama 1saat zaman aşımın olmuş
Pcoslubiranne Nehiriklim bir kac saat sonra cikan cizgi dogru sonucu vermiyor maalesef.Çok fazla heveslenmeyin derim.Biraz daha koyu cikmis ama sizinki insallah gebelik vardir.Ama yine de ne olur çok umutlanmayin.Baska marka test yapabilirsiniz kan verene.kadar.
Aysen2709 Nehiriklim gözün aydın canim benimde ayni böyleydi ilk yaptığım test sonra sabah yaptim onda daha belirgin cıktı bide sabah dene 🤗
Tugceecikk Nehiriklim inş hamilesindir ama bu tarz test kitleri çok doğru çıkmıyor nedense burda çok yanlş çıkan gördük daha dün oldu :/
Nehiriklim İnanamıyorum hala, saat 5 dakikayı geçti ama 1 saatten fazla hatta acaba etkiler mi birde adetten önceydi benim 4 günüm vardı hemen yarın doktora gideceğim Allah razı olsunn hepinizden
Susamvemom Nehiriklim Benımde 2 saat sonra böyleydı ama kan testi verdim 0 çıktı. O nedenle hem umutlanın hemde umutlanmayın benım gibi kendınıze gelemezsınız yoksa Allah gönlünüze göre versin inşallah
duygusm Nehiriklim Normalde 5 dkdan sonra çıkan sonuçları dikkate almamak gerekiyor ama burada aynı şekilde hamile olduğunu öğrenen çok arkadaşa denk geldim. O yüzden var ya da yok diyemem ama takip edin mutlaka. Allah hayırlısıyla gönlünüze göre versin inşallah 🌸
1994ozg Nehiriklim teste göre var evet ama kesin sonucu sadece kan testi verir yarın hemen yaptırın :)
Duygunecla Nehiriklim büyük ihtimal var canım ama sen yine de sabah ilk idrarla tekrarla ..şimdiden gözünaydın 😊
Umutevi İlk 5 dk icinde cikan sonuc dogrudur saatler gecip neg cok sonuc aldim varsa hemen belirir zaten.kaseti suya tuttugunuzda dagilirsa idrar lekesidr
Nehiriklim İnşallah vardır🙏🏻 Bunu bu sabah yapmıştım, yarın Sabah tekrardan yapıcam bu defa prodictor erken test var onunla yapıcam
Tugbacolak Nehiriklim hayırlı olsun☺️ Bende adetıme 3 gun varken Gecıkmeyı beklemeden yapmıştım ve oldukca net cıkmıstı kımılerının saatler sonra cıktıgını duymuştum ama yınede en saglıklosı kan testı tabıkı