Duyguderyaa amin canım inşallah ya zaten adet ağrısıyla hamilelik belirtisi aynı diyorlar ama bakalım bende adet ol ak istemiyorum artık 7 Aydır evliyiz korunmadık hiç bende de eşimde de sıkıntı yok 2 Aydın da ovülasyon testi kullanıyorum iyice olmadıkça daha çok taktım