Benim de adetim 6 gün gecikmişti ben de korkuyordum test yapmaya ya negatif çıkarsa diye ama en azından olup olmadığını bileyim aklım kalmasın düşüncesiyle yaptım ve pozitif çıktı şuan 9+3 haftalık hamileyim. Bence sen de hiç korkma bir an önce test yap :)