bebegimvebenn bunu soracsoracaktım sen sormuş in progestan başından beri kullanıyorum 21 e gireceğiz göbeğim aşırı tut kendi bu hormon ilacından dolayı sanırım aldirsammi aldirmasammi bilemedim utaniyorumda kontrolde acmayaçmaya dökülür diyolar ilerde çoğalır diye korktum bekliyorum bakalim🙄