ebrucetin 22 haftada vajinal enfeksiyon geçiriyorum ve doktor erken doğuma yol açar dedi agumentin diye bir antibiyotik yazdı sabah akşam bir tane kullanan vardı ? Faydasını gören ? Zararı olmaz inşallah vajinal enfeksiyon geçirip kurtulan varmı ?
Rabia123 ebrucetin bende de enfeksiyon çıktı şuan hemde çok yüksek doktor antibiyotik verdi bende doktora erken Doğuma yol açar diyorlar dedim .doktorda tamamen kuruntudan ibaret o söylenilen şeyler endişe yapma dedi .20.haftadan sonra çoğu hamilede görülen bir durum dedi .tedaviyle geçer inşallah dedi iki hafta sonra tekrar kontrole gidicem ..dua edelim ve pozitif düşünelim inşallah içini rahatlatır yazdıklarım bu arada bende 22.haftadayım🤗🙏🏻
Ozlemio ebrucetin ya belirtileri nelerdi ? Ben de cok sık wc ye gidiyorum doktorum idrar tahlili istedi enfeksiyon olabilir dedi
duygusm ebrucetin Ben de şu anda kullanıyorum, kanda biraz enfeksiyon çıktı çünkü. Enfeksiyon erken doğum riski yaratıyor, aynı şeyi söyledi doktorum.
ebrucetin Rabia123 Allah razı olsun canım benim sağlıkla kucağına al inşallah sana verilen ilaç ne peki agumentin mi ? Birde karnın büyüdümü:)
Rabia123 ebrucetin karnım büyüdü yani hamile olduğum belli oluyor artık 😊seninki nasıl ?tekmeleri hissediyorum artık çok güzel bi duygu sen hissediyormusun 🤗Rabbim bebişlerimizi korusun inşallah 🙏🏻Bide miğde yanmam oluyor arada sendede oluyomu canım doğal maden suyu içmeden rahatlıyamıyorum
Minikkusum_ Enfeksiyon bende de var ama o fitili değil de başka filit markası verdi onu kullandım geçmedi benim ki çok kötü ağrısı oluyor yarın yine kontrolüm var bende korkuyorum erken doğuma neden olur diye
Minikkusum_ Ozlemio kasıklarda ağrı oluyor idrar yaparken idrarın rengi sarı geliyor sık tuvalete çıkıyorsun bende bunlar var
ebrucetin Ozlemio vajinamın içi yanıyor resmen idrar yaparken yanma ağrı ve akıntı çoksa enfeksiyon kontrole gittiğinde mutlaka söyle ve idrar tahlili yaptır
Ozlemio Minikkusum_ ebrucetin bende yanma kasinti agri yok sadece cok ayakta kalinca yada yuruyunce adet agrisi gibi agri oluyor vajinada bide vajinanin yanindAki kemiklere bi bAski oluyor bilmiyorum ondan mi ? Sizde de var mi 30. Haftadayim en yakin zamanda tahlil vericem
Minikkusum_ Ozlemio hareket edince bende de oluyor ağrı yanma kaşıntı bende de yok inşallah temiz çıkar tahlillerin inşallah yoktur çok kötü ya bırakmıyor insanın peşini
ebrucetin Rabia123 aynen hissediyorum maşallahı var oğlumun benim karnım dümdüz hiç çıkmadı :) midem yanıyor evet oda artık yavaş yavaş tüylenme ve saçları çıkıyor bence ondan rahim büyüdükçe mideye baskı yapıyor onada bağlı oluyor 🥰 sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah ♥️