Kızlar nasılsınız iyimisiniz istanbuldan yazıyorum az önce detaylıdan çıktım oğlumu mucizemi gördüm çok şükür herşeyi güzel çıktı istanbul güngören hastanesinde yaptırdım sigortasız 350 liraya yaptırdım sigortalı biraz daha uygun olabilir gayet memnun kaldım güzeldi 25 dk falan sürdü herşeyine baktı resim ve cv verdi şükürler olsun bu günleride gördüm o benim mucizem kızlar benim ilk üç ay kanamalı geçti üç ay hastanede yat çık yat çık birde bunun üstüne bayıldım evde peteğe gelmiş kafam dikiş falan atıldı ama bebeğime bişey olmadı bana tutundu rabbim korudu hala progestan kullanıyorum çok şükür 22 hafta olduk biz şuan karnım hiç büyümesede:) sadece tek sıkıntım vajinal enfeksiyon ve erken doğum riski bugün agumentine başladım kullananlar oldumu agumentin faydasını gören ve zararı olmayan ? Her günümüze binlerce şükür olsun rabbim evlatlarınızı size bağışlasın rabbim isteyen herkese bu duyguyu tatdırsın nolur dua edin vaktinde saatinde sağlıkla kucağıma almayı da rabbim nasip etsin 🤲🏻 O günleri görürmüyüm hergün o günün hayalini kuruyorum 🤰🏻 Üç ayların başlangıcı geldi şimdiden hepinize hayırlı ramazanlar dualarda bulaşmak dileğimle Allah’a emanet olun anneler ♥️🥰