Canım ben de başlarda öyleydim.Diyetisyen yardımı aldım.işte önerileri:
yemeği hızlı hızlı ağzında beklemeden yut
mideni hiç boş bırakma muz,yoğurt,kuruyemiş sürekli atıştır.
sabah kalkınca bir bardak su iç.
kahvaltında bir meyven olsun.
yemek yerken soda ile ye.
az az ye.
Bu önerilerle benim iştahım normale döndü.Kilo vermem durdu. Ve zamanla acıkmaya başladım.