Veraveannesi [url=https://hizliresim.com/oyzyYq][img]https://i.hizliresim.com/oyzyYq.png[/img][/url] Doğru atabildim mi bilmiyorum sonucum mailime geldi biraz araştırdım fakat anlayan varsa değerlendirebilirmi doktorla yarın görüşücem ama merak ediyorum
Bsrlmnemr Veraveannesi ben hiç anlamam hatta bir arkadaş iyi çıktı yazmış diye yazayım dedim. Bu ikili test nasıl oluyor? Ultrason dan burun kemiğine ve ense kalınlığına mı bakılıyor? Ya da başka bir işlemi var mı?
Veraveannesi Ceylan35 yaa çok teşekkür ederim bende karşılaştırdığım testlerle iyi gibi görmüştüm ama emin olamadım çok şükür 🙏🏻
Buse91 Bsrlmnemr ultrasondan burun kemiği varlığına ve ense kalınlığı ölçümüne bakılıyor daha sonra kan veriyorsunuz. Tüm değerler birlikte hesaplanarak size bir risk grafiği çıkarılıyor.
Veraveannesi Bsrlmnemr evet ense kalınlığı ve burun kemiği bakılıyor risk durumunu belirtiyor bu sonuç down sendromu ile ilgili
Veraveannesi sblbkc cinsiyetini 13. Haftada kız olarak gördük gakat doktorum çok erken bir sonraki kontrolde kesinleştirelim dedi hiç bi çıkıntı yoktu sizce erkek mi 😌
Bsrlmnemr Buse91 çok teşekkür ederim bursa da yaptırmışsınız ben de Bursa'lıyım o sebeple soruyorum ne zaman da çıktı? Bu arada hayırlı olsun güzel çıkmasına çok sevindim
Bsrlmnemr Buse91 kağıdın üzerinde bursa yazıyor o sebeple dedim kusura bakma. Cevabın için teşekkür ederim
Buse91 Bsrlmnemr siz yanlış kişiye yazıyorsunuz sanırım postu açan ben değilim postun sahibi bursada yaptıran:)
Veraveannesi Bsrlmnemr geçen hafta sonu cumartesi günü vermiştim kanımı bugun mailime geldi sonuçlar yani pazarı saymassak 3 günde çıktı
sblbkc Veraveannesi ikili testte beta hcg değeri 50 altındaysa erkek üstündeyse kızdır derler ama kesin bir bilgi değil o yüzden sordum.
Veraveannesi sblbkc bi fikrim yok bu konuyla ilgili tam 13. Haftamda ultrasonda net şekilde gördük kız olarak ama dediğim gibi doktorum kız gibi ama pek kaile almayalım bir sonraki kontrolde netleşir dedi hayırlısı diyelim 😊