Kizlar 22 haftalik olduk belki diger post larimda görmüsünüzdür ama daha hic birsey almadim desem yalan olmaz 2-3 takim aldim sadece heveslenip, cevremde herkez alma cok erken daha bisey olur falan diyor cok sacma buluyorum ister istemez teredütde kaliyorum siz nezaman aldiniz?? Aceba erkenmi sizce kizlar