Valsss Öncelikle tansiyonunu ölçtür derim. Yüksek çıkarsa bebek için sıkıntı. Ilaç olarak parol kullanabilirsin. Masaj iyi geliyor bana genelde (kaşlarımı tutup çekmek. Eşin yaparsa daha iyi olur )yada beze buz koyup alnımı şakaklarımı ovuşturuyordum.