Melisaycl Zezemeze siz hamilemisiniz dogum ettinizmi urun gelince banada bilgi verseniz bnde ona gore alirdim herkez bisey dyo sastim kaldim 🤷♀️
Tubayldz23 Manuel olanlar ilk gebeliği olanlar için uygun değil yeni doğum yaptim 2 farkli manuel aldık ikiside kullanamadim..elektrikli alinmali bence biraz fiyati yüksek ama yada elle sağilmali..
Yakamoz__gul Liya_ başka yerlere baktım dün baya inceledim ama dediğiniz gibi sadece süt toplamaya yariyormus akani. O kadar çok kişinin de reklam yapması nasıl bur zihniyet anlamadım.
Liya_ Yakamoz__gul Bende o yazılan yorumlara bakarak aldım ama hiç biri doğrusunu yazmamış değişik 🤷♀️
almilaoztrk Bende Manuel olanını aldım göğüste biriken sütün boşaltılması gerekiyor hemde süt kanalallarının açılması için gerekiyor ben aldım. Bebedor un makinesi güzel kullanışlı fiyatı da diğerlerine göre uygun