Kızlar 2 li test hem ultrason hem kan testi temiz çıktı Dawn sendromu için. 2 hafta önce 3 lü tarama için lan verdim bugün sonuçları aldım doktor dowv için risk var bide bel kemiğinde açıklık var dedi teste göre. Hemen ultrasona aldı bel kemiğine baktı hiç bişi yok gayet sağlıklı omurgasi var dedi bel kemiginde açıklık yok dedi. Bu sefer de down için risk grubunda dedi. Bende hocam testin sonuca göre belinde de açıklık riski var yazıyor ama 2 ultrason da baktiniz gayet sağlam omurga dediniz doktor da bana burda risk olabilir yazar 100 de 100 var demez dedi. Down için aminosentez önerdi kabul etmedim. Sağlık ocağındaki hemşire bana demişti 2 li test temiz çıkarsa 3 lü yada 4 lü yaptırma onlar da illa bişi çıkar dedi. Ben dinlemedim yaptım şimdi bu sonuç çıktı sizde böyle olan var mı bana bi akıl verin. 2 hafta sonra detaylı ultrasona gircem orda hersey daha kesin belli olur diyen de var