Anneolmak_ Eminim ki bizim bilmediğimiz bir çok sağlık sorunu olabileceğinden korkuyordur. Bizim bunlar hakkında fikrimiz dahi yok ama o bildigi için korkuyor bence. Sonuçta prematüre değil bebegniz çok zorlamayın bence. Anne karnında kalması daha büyük sorun yaratacaksa, zamanında dogması daha iyi. Yani mesela ben de normal doğum düşünüyorum ama benim bebegimin 38. Haftada gelmek istemeyeceğinin bir garantisi var mı? 😂 hayır oğlum olmaz 1 hafta daha tutayım seni içimde diyemem ki💁🏼♀️😅 Ne zaman gelmek istiyorsa o zmaan olacak. O yüzden çok da dert etmeyin. Ben burda çok gördüm 37 de 38 de doğum yapanı. Çok şükür hepsi de sağlıklıydı içinizi ferah tutun🌸